Často Kladené Otázky

Můžu zaslat platbu bankovním převodem?

Ano, stačí jako variabilní číslo zadat číslo objednávky

Číslo účtu v CZK:              1134234034/3030
IBAN:                                CZ8430300000001134234034
BIC/SWIFT:                       FIAIRACZPP
 
 

 

Jak dlouhá je doba dodání?

 

Zboží bude doručeno do 7 dní od zaplacení objednávky na adresu v České Republice a do 10 dní na Slovensko.

Většinou ale doručení trvá jen pár dní. Pokud zboží nedorazí do 7 nebo 10 dní, neváhej a napiš nám email.

Co když mI velikost oblečení nesedí?

Zboží samozřejmě vyměníme.

 

1. způsob

Stačí když nám zašleš oblečení zpět pomocí Zásilkovny jako Zpětnou Zásilku a do balíčku dej taky číslo objednávky a velikost kterou si přeješ.

Stačí zboží zabalit, dojít na jakoukoliv podací pobočku Zásilkovny a nahlásit jim ID odesílatele: 94627466

(https://www.zasilkovna.cz/pobocky)

Oni pak zboží zašlou zpět na naše náklady a my ti mezitím připravíme nový balíček.

Pokud by v procesu nastal nějaký problém zavolejte prosím na infolinku zásilkovny Hotline: +420 216 216 516

 

2. způsob:

Zašli zboží zpět poštou nebo dopravcem tvé volby na adresu:

 

Zásilkovna.cz

90107568

U Arborky 696

190 15 Praha – Satalice

 

(Adresa musí obsahovat ID 94627466)

Přišlo mi něco jiného než jsem si objednal. 

Moc nás chybička mrzí. Zašli zboží zpět stejně jako při výměně velikosti a my ti zboží vyměníme.

Zasíláte i mimo ČR a Slovensko?

Ano stačí nám napsat email (na jdemeshop@gmail.com) se seznamem produktů o které máš zájem spolu s tvojí adresou a dohodneme se.